Ruilen en retourneren

Beste Klant,

Gelieve ons een mail te sturen voor het ruilen of te retourneren:

Info@btyd.nl 

Inklapbare content

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, selecteer je het gewenste product en voeg je dit toe aan je winkelwagen. Ga vervolgens naar de afrekenpagina, voer je gegevens in, kies een betaalmethode en bevestig je bestelling.

Waar blijft mijn order?

Als je je afvraagt waar je bestelling blijft kan u uw order traceren. Dit kan u het beste doen door uw traceer nummer dat u hebt ontvangen in de e-mail van uw bestelling in te geven. Bovenaan onze pagina vind u "order traceren" voer uw traceer nummer in en druk op "Volgen".

Op deze manier kan u uw bestelling volgen van vertrek tot aankomst.

Welke betaalmethoden accepteren we?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, Bancontact ,Maestro ,creditcard (Visa, MasterCard, ...) en bankoverschrijving. Kies de betaalmethode die jou het beste uitkomt tijdens het afrekenproces.

Is online betalen veilig?

Ja, we maken gebruik van veilige en versleutelde verbindingen voor al onze betaalprocessen. Je gegevens zijn beschermd en worden vertrouwelijk behandeld.

Hoe lang duurt de levering?

De levertijd varieert afhankelijk van je locatie en de gekozen verzendoptie. Binnen Nederland en Belgie duurt de levering rond de 3-15 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Om onze producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden zorgen we voor gratis verzending. Ons transport systeem is zeker niet het snelste, maar wel het goedkoopste!

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om wijzigingen door te voeren.

Kan ik een product retourneren?

Ja, je kunt een product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst, mits het in originele staat en verpakking verkeert. Neem contact op met onze klantenservice om de retourprocedure te starten.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is. In dat geval vergoeden wij de retourkosten.

Hoe kan ik de juiste maat of product kiezen?

Bekijk onze maattabel of productbeschrijving voor specifieke informatie over de maten en kenmerken van onze producten. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere hulp bij het kiezen van de juiste maat.

Wat moet ik doen als een product niet op voorraad is?

Als een product niet op voorraad is, kun je je inschrijven voor een melding wanneer het product weer beschikbaar is. We sturen je een e-mail zodra het product weer op voorraad is.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail, facebook of het contactformulier op onze website. Onze contactgegevens zijn te vinden op de contactpagina.